.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعتراض‌ ها به آیین نامه رتبه بندی در حال رسیدگی است
وزیر آموزش و پرورش گفت:۵۸۰۰ مدرسه در ۲ سال گذشته در کشور ساخته شده است و روند افزیش فضای آموزشی ادامه دارد.
اعتراض‌ ها به آیین نامه رتبه بندی در حال رسیدگی است

به گزارش شمال نیوز ، علی مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه دیدار با آیت الله محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در استان از ساخت ۵ هزار و ۸۰۰ مدرسه در ۲ سال گذشته در کشور خبر داد و گفت: روند افزایش فضای آموزشی کشور بویژه برای تک شیفت و تک نوبته شدن مدارس با جدیت ادامه دارد.

 

او از فعالیت ۵۰۰ مدرسه یک دانش آموز در کشور خبر داد و افزود:در برخی از نقاط کشور که تغییرات جمعیتی به سبب حاشیه نشینی و مهاجرت در آن نقاط زیاد است، تعداد مدارس باید بیشتر شود.

 

وزیر آموزش و پرورش  با اشاره به اینکه امور فوریتی در کشور بسیار است، گفت: آموزش یکی از مهم‌ترین امور فوریتی در کشور است که بر پایه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باید اجرایی شود.

 

علی مراد صحرایی سند راهبردی آموزش و پرورش را مبنای ارزیابی همه اعضای کادر آموزش و پرورش دانست و تاکید کرد: تربیت معلم برای آموزش و پرورش اولویت اصلی است.

 

وی ادامه داد: بخش قابل توجهی از سند بنیادین آموزش و پرورش اصول است و قابل تغییر نیست، اما در برخی موارد اصلاحات و بازبینی آن انجام شده است.

 

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ۳ هزار مدرسه به عنوان مدارس الگوی سند تحول بنیادین در کشور شناسایی شده است، افزود: این تعداد مدارس به تدریج بیشتر می‌شود.

 

 

آیت الله محمدی لایینی با تاکید بر اینکه هیچ دانش آموزی در هیچ نقطه از کشور از آموزش محروم نیست، گفت: دسترسی دانش آموزان به کلاس درس و محتوا‌های آموزشی در همه کشور وجود دارد.

 

صحرایی در پاسخ به سوالی درخصوص آخرین وضعیت رسیدگی به گلایه مندی برخی از معلمان نسبت به اجرای طرح رتبه بندی نیز ادامه داد: اعتراض در آیین نامه رتبه بندی پیش بینی شده و رسیدگی به آن طبق برنامه زمانبندی به خوبی در حال انجام است و ما در مرحله اعمال رسیدگی به اعتراض‌ها هستیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.216 seconds.